továbbiakban mint szolgáltató és adatkezelő, a következő tájékoztatást adja:

Általános adatgyűjtés

  1. Honlapunk megtekintése során sütik* segítségével adatokat gyűjt weboldalunk.
  2. A gyűjtött adatok statisztikai célt szolgálnak és személyazonosság megállapítására nem alkalmasak. Ezen adatok döntő többségéhez Ön hozzájárult korábban webszolgáltatójánál történő regisztrációja során. (pl. Google, Yahoo, Bing)
  3. Az adattárolás időtartama 20 év.
  4. A gyűjtött adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki. Kizárólag cégünk alkalmazottai* használják, statisztikai elemzésre.
  5. A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadnia az Elfogadom gomb megnyomásával.

*Sütik: Honlapunk szöveges állományokat tárol böngészőjének ideiglenes tárterületén. Amennyiben ezt nem szeretné böngészőjében tilthatja ezt. Ha az Elfogadom gombra kattint, elfogadja, hogy sütiket (cookie) használjunk. Amennyiben nem fogadja el, jogszerűen nem látogathatja meg weboldalunkat.

Megrendelés során történő adatkezelés

  1. Szolgáltatásaink megrendelése E-mailben történik weboldalunkon fellelhető E-mail címünkön, vagy adott szolgáltatás megrendelés űrlapjának kitöltésével és a “fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb lenyomásával.
  2. Cégünk birtokába került személyes és cég adatokat maximum 20 évre őrizzük meg.
  3. A gyűjtött adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki. Kizárólag cégünk alkalmazottai* használják szerződés készítésre, kapcsolattartásra és statisztikai elemzésekre.
  4. Amennyiben a “fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombot megnyomja, tudomásul veszi az adott szolgáltatás megrendelés űrlapjáról elérhető Általános Szerződési Feltételeket.

Ajánlatkérés során történő adatkezelés

  1. Egyes szolgáltatásaink nem fix árasak, ajánlatkérés során adunk a beérkezett igények alapján árajánlatot. Az E-mailben vagy adott szolgáltatás Ajánlatkérő űrlapjának kitöltésével és a “Ajánlatkérés” gomb lenyomásával kérhet árajánlatot.
  2. A kiadott árajánlat 5 munkanapig van érvényben.
  3. Az ajánlatkérés során cégünk birtokába került személyes és cég adatokat maximum 20 évre őrizzük meg.
  4. A gyűjtött adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki. Kizárólag cégünk alkalmazottai* használják  kapcsolattartásra és statisztikai elemzésekre.
  5. Amennyiben az “Ajánlatkérés” gombot megnyomja, tudomásul veszi a jelen dokumentumba foglaltakat illetve a szolgáltatás Ajánlatkérő űrlapjáról elérhető Általános Szerződési Feltételeket.

Hibajelentés során történő adatkezelés

Hibajelentéssel a már valamilyen szolgáltatásunkat igénybe vevő ügyfelünk tud élni. A hibajelentés során cégünk tudomására kerülő adatokat semmilyen célra nem használjuk fel.
A hiba elhárítását követően, de legkésőbb 20 éven belül töröljük a hibával kapcsolatos személyes illetve cégadatokat tartalmazó leveleket.

*Cégünk alkalmazottai: Egyéni Vállalkozóként az egyéni vállalkozó, vagy a vele szerződésben álló megbízott személy.